blog

Full service Marketing Agency

Zašto je važan UX dizajn – drugi dio

ČET 30/03

Zašto je važan UX dizajn – drugi dio

Kreativa | Blog piše: Antonija Vresk

Korisničko iskustvo (user experience) govori da se radi o dvije stvari korisniku i iskustvu.

Statistika pokazuje da je 90% korisnika izjavilo kako su prestali koristi aplikaciju zbog loših performansa. 86% njih je obrisalo ili deinstalirao aplikaciju zbog funkcionalnih problema ili lošeg dizajna. 86% korisnika vjeruje da bi korisničko iskustvo bilo bolje kada bi se izdvojilo više novaca za istraživanje i dizajn.

pročitajte više
Korištenje lažnih Facebook profila prilikom vođenja Facebook stranica

ČET 23/03

Korištenje lažnih Facebook profila prilikom vođenja Facebook stranica

Online & digital | Blog piše:

Mnogi vlasnici poslovanja odbijaju koristiti svoje prave profile prilikom vođenja Facebook stranica najvećim razlogom zbog zaštite svoje privatnosti i zbog toga što se boje da će slučajno objaviti nešto na svome privatnom profilu umjesto Facebook stranice klijenta te radije odabiru kreirati lažni profil agencije kako bi izbjegli takve situacije. Na taj način, lažne profile agencije koriste za administriranje Facebook stranice. Najčešće je naziv takvih lažnih profila sličan nazivu samog poduzeća.

pročitajte više
Zašto je važan UX dizajn – prvi dio

ČET 23/02

Zašto je važan UX dizajn – prvi dio

Kreativa | Blog piše: Antonija Vresk

Korisničko iskustvo ili UX dio je procesa dizajniranja i daje cjelokupni doživljaj web stranice ili aplikacije. Bavi se i planiranjem iskustva te stvaranjem tijeka rada za korisnike. Bazira se na istraživanju i planiranju potreba korisnika. Korisničko iskustvo bitno je jer pokušava ispuniti potrebe korisnika i tako stvoriti lojalnost prema proizvodu ili brandu.

pročitajte više
Savjeti kako poboljšati kvalitetu Facebook objava!

PET 17/02

Savjeti kako poboljšati kvalitetu Facebook objava!

Online & digital | Blog piše:

Tražite li inspiraciju za kvalitetnije Facebook objave? Napisali smo neke savjete kako to možete učiniti!

pročitajte više
Kako poboljšati promoviranje objava na Facebooku kroz user-generated sadržaj?

PON 19/12

Kako poboljšati promoviranje objava na Facebooku kroz user-generated sadržaj?

Online & digital | Blog piše:

User-generated sadržaj predstavlja sadržaj kojeg kreiraju sami korisnici koji ujedno čine ambasadore marke dijeljenjem sadržaja koji je kreiralo poduzeće. Na taj način stvara se i širi pozitivan imidž o marki poduzeća.

pročitajte više
Što je viralni marketing

PON 05/12

Što je viralni marketing

Media | Blog piše:

Viralni marketing je metoda stvaranja riječi koje dugo odzvanjaju u publici ili marketinških djela koja privlače puno pozornosti. Najčešće uključuje individualne osobe koje prenose marketinšku poruku.

pročitajte više
1 2 3 4 5

Najčitanije

Pr
Blog piše: Jasmina Popović

Neka logotip priča umjesto vas

Pr
Blog piše: Eugen Ferenček

Pokvareni telefon

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Tipografija, kaligrafija i lettering

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Znanstvena teorija dobivanja boja

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Zašto je važan UX dizajn – drugi dio

Kreativa
Blog piše: Ivana Božić

Kako boje utječu na kreativnost?

Pr
Blog piše: Jasmina Popović

Korporativno komuniciranje u krizi

Pr
Blog piše: Mila Martinović

Odnosi s javnošću (PR) vs. publicitet

Media
Blog piše: Marijana Ujević

Veliki povratak maskota u svijet marketinga

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Infografika - prenositelj informacija

Pr
Blog piše: Jasmina Popović

Moć prvog dojma

Kreativa
Blog piše: Ana Prlić

Logo naš svagdašnji

Online & digital
Blog piše: Zvonimir Milas

Promjene u news feedu

Media
Blog piše: Antonija Mance

Pre-roll oglašavanje u Hrvatskoj!