blog

Full service Marketing Agency

Korištenje lažnih Facebook profila prilikom vođenja Facebook stranica

ČET 23/03

Korištenje lažnih Facebook profila prilikom vođenja Facebook stranica

Online & digital | Blog piše:

Mnogi vlasnici poslovanja odbijaju koristiti svoje prave profile prilikom vođenja Facebook stranica najvećim razlogom zbog zaštite svoje privatnosti i zbog toga što se boje da će slučajno objaviti nešto na svome privatnom profilu umjesto Facebook stranice klijenta te radije odabiru kreirati lažni profil agencije kako bi izbjegli takve situacije. Na taj način, lažne profile agencije koriste za administriranje Facebook stranice. Najčešće je naziv takvih lažnih profila sličan nazivu samog poduzeća.

Savjet je da je bolje izbjegavati takav način poslovanja zbog Facebook pravila. Upotreba lažnih Facebook profila za vođenje poslovanja vaših klijenata nije u skladu s Facebook pravilima i Facebook sve više otkriva i briše takve profile te blokira Facebook stranice. Facebook takve profile blokira te im onemogućuje pristup Ads Manager računu. Facebook zahtijeva da svi Facebook profili predstavljaju stvarnu osobu i da jedna osoba ne smije imati više računa. Prema Facebook pravilima svi trebaju koristiti prave profile kako bi se povećala transparentnost društvenih mreža i targetiranje.

Facebook jasno naznačuje razlike između Facebook profila i Facebook stranice. Profili predstavljaju osobe individualno dok Facebook stranice predstavljaju poduzeće i njih vode osobe koje imaju vlastiti privatni profil. Stranice nisu odvojeni Facebook računi i ne treba se zasebno ulogiravati u Facebook stranicu, već se one stvaraju putem Facebook profila kao primjerice i Facebook eventi ili grupe. Na Facebook stranice moguće je dodavati i druge ljude koji imaju svoje Facebook profile kako bi vam pomogli u vođenju Facebook stranice klijenta. Preporuča se dodati minimalno jednog dodatnog administratora u slučaju da se dogodi da vaš Facebook profil bude blokiran tada onda postoji osoba koja će i dalje moći imati pristup stranici i voditi ju dok vaš Facebook profil ne bude ponovno aktivan.

U slučaju da vodite više Facebook stranica, preporučamo koristiti Facebook Business Manager alat. Ovaj alat pomaže vam u vođenju više Facebook stranica, aplikacija i omogućuje dodavanje više ljudi i agencija bez davanja pristupnih podataka.

U nekom od idućih blog postova donijet ćemo vam više informacija o Facebook Business Manager alatu.

Najčitanije

Pr
Blog piše: Jasmina Popović

Neka logotip priča umjesto vas

Pr
Blog piše: Eugen Ferenček

Pokvareni telefon

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Tipografija, kaligrafija i lettering

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Znanstvena teorija dobivanja boja

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Zašto je važan UX dizajn – drugi dio

Kreativa
Blog piše: Ivana Božić

Kako boje utječu na kreativnost?

Pr
Blog piše: Jasmina Popović

Korporativno komuniciranje u krizi

Pr
Blog piše: Mila Martinović

Odnosi s javnošću (PR) vs. publicitet

Media
Blog piše: Marijana Ujević

Veliki povratak maskota u svijet marketinga

Kreativa
Blog piše: Antonija Vresk

Infografika - prenositelj informacija

Pr
Blog piše: Jasmina Popović

Moć prvog dojma

Kreativa
Blog piše: Ana Prlić

Logo naš svagdašnji

Online & digital
Blog piše: Zvonimir Milas

Promjene u news feedu

Media
Blog piše: Antonija Mance

Pre-roll oglašavanje u Hrvatskoj!